miercuri, 8 august 2012

Smoothie Vitamina

Smoothie Vitamina
Ştiţi standurile acelea din aeroporturi care îţi fac pe loc smoothie proaspăt în nenumărate combinaţii tocmai bun de savurat cât aştepţi la îmbarcare?
Eu nu îl ocolesc niciodată pe cel din Bruxel de câte ori mai plec prin deplasări fiindcă mixurile lor de fructe sunt super bune şi răcoritoare. Mi-au plăcut aşa de mult şi sunt atât de uşor de făcut încât am început să îmi fac şi acasă.
Unul din preferatele mele este ăsta…
Timp: ~10min
Porţii: 2-3
Ingrediente: 400ml suc proaspăt de portocale, 2 mâini pline de fructe de pădure proaspete sau congelate, 1 iaurt mic simplu, 1 măr, cuburi de gheaţă (opţional)
Mod de preparare
Stoarcem 4-5 portocale până obţinem cam 400ml suc.
Smoothie Vitamina  - ingrediente
Punem fructele de pădure în roboţelul tocător împreună cu iaurtul şi mărul curăţat şi tăiat în cuburi. Eu am folosit fructe de pădure îngheţate şi nu am mai pus gheaţă, dar dacă aveţi fructe proaspete puteţi pune câteva cuburi de gheaţă ca să iasă mixul răcoros.
Smoothie Vitamina  - mixam toate ingredientele
Mixăm bine până obţinem o pastă omogenă cu o culoare superbă…
Smoothie Vitamina
Turnăm sucul de portocale, omogenizăm bine şi cam gata. Dacă vi se pare prea dens puteţi să îl mai diluaţi cu puţină apă.
Smoothie Vitamina
Savuraţi imediat fiindcă se oxidează repede. Dacă totuţi aţi făcut prea mult şi nu se poate consuma tot imediat, păstraţi-l la congelator şi când vreţi să îl consumaţi îl scoateţi cu căteva ore înainte şi îl ţineţi în frigider până se dezgheaţă.
Savuraţi cu poftă!

2 comentarii:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails