joi, 8 noiembrie 2012

Mini Tarte Aperitiv

Mini tarte aperitiv

Ce poţi să faci dintr-un aluat de foietaj când ai nevoie de un aperitiv rapid şi gustos? Păi faci nişte mini tarte aperitiv cu ce ai la îndemână.. în cazul meu ciuperci, ardei capia copţi şi nişte sos pesto roşu.

O să vă surprindă rezultatul ;)

Timp: ~30min

Porţii: 4-5

Ingrediente: 1 foaie aluat de foietaj franţuzesc (proaspăt sau congelat), 5 linguriţe de sos pesto roşu sau verde, 5 ciuperci proaspete, 3 ardei capia copţi (proaspeţi sau conservaţi), 5 linguriţe parmezan ras

Mod de preparare:

Tăiaţi aluatul de foietaj în dreptunghiuri potrivite şi aşezaţi-le în tavă pe o foaie de copt. Ungeţi fiecare foaie cu sos pesto, aşezaţi felii de ciuperci şi ardei capia copt şi coaceţi în cuptorul încins la 180°C timp de aproximativ 20min.

Mini tarte aperitiv - coacere

Lăsaţi să se răcorească puţin, presăraţi parmezan ras şi serviţi imediat.

La noi s-au mâncat atât de repede că parcă nici n-au fost. Buun tare…

Să aveţi poftă!

7 comentarii:

  1. Ce delicatese avem noi aici, Trebuie sa incerc si eu asa ceva. Chiar mi-ai facut pofta

    RăspundețiȘtergere
  2. Prima data am crezut ca e un fel de pizza... multumesc pentru reteta o sa-mi fac si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai nu e departe de pizza :) , chiar arata foarte bine si nu par deloc greu de facut !

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar ,pana sa citesc am zis : ce pizza dragutza:P,sper sa imi iasa si mie reteta ....

    RăspundețiȘtergere
  5. Am un articol care as dori sa fie publicat pe web-siteul dumneavoastra.
    Titlul articolului este : "Sapte lucruri pe care nu le stiai despre pepenele verde"
    Articolul este unic, nu mai este publicat in alta parte, iar singura cerinta pe care o am este ca sfarsitul articolului sa fie pus un link catre site-ul meu.
    Astept un raspuns din partea dumneavoastra.

    Cu stima, Adrian Florescu.

    RăspundețiȘtergere
  6. Adresa mea de e-mail este ady_mdc86@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails